Användnings­områden

Exempel på användningsområden:

  • Informell förfrågan
  • Uppföljning av avtalsleverantörer
  • Enkät om uppförandekod
  • Inhämta information om kontaktpersoner
  • Indata för e-handelsanslutning

Kommers eNterprise

Med Kommers eNterprise kan du som kund själv bestämma driftlösning, accessmetod och det finns möjlighet att konfigurera systemet helt fritt efter behov.

Läs mer →

Kommers eLite +Handel

Lägg till +Handel till Kommers eLite och systemet förvandlas snabbt till en helt integrerad e-handelslösning som skapar avtalstrohet och spårbarhet.

Läs mer →

Våra moduler

Kommers är modulärt och du kan välja de moduler som din organisation behöver. Läs mer om vilka moduler som finns för offentliga organisationer.

Läs mer →

Våra moduler

Här kan du läsa mer om Kommers moduler för privata företag

Kommers Avtal

Administrera leverantörsavtalen under avtalsperioden och publicera till medarbetarna så att de kan söka, läsa och beställa från rätt avtal.

Läs mer →

Kommers IAS

Skippa utskrifter och skanning! Signera dokument elektroniskt direkt i Kommers och låt leverantörer signera elektroniskt på leverantörsportalen.

Läs mer →

Kommers Marknad

Skapa överblick över leverantörer och potentiella leverantörer. Kategorisera, följ upp och gör tillgänglig i alla moduler.

Läs mer →

Kommers Order

Hantera beställningar, attester och gods­mottagning. Lätt­använd beställnings­funktion för fritext­beställningar av t.ex. tjänster.

Läs mer →

Kommers Projekt

Skapa kontroll över projekt och kostnads­ställen och ge cheferna överblick över pågående inköps­aktiviteter.

Läs mer →

Kommers Punchout

Hämta en varukorg med artiklar från leverantörens externa webbshop och genomför beställningen i Kommers. Lämplig för snabbrörliga artiklar.

Läs mer →

Kommers Reklamation

Låt medarbetarna registrera reklamationer av varor eller tjänster som inte uppfyllt kraven eller avtalet. Inköparna kan sedan hantera.

Läs mer →

Kommers Sanktion

Hantera sanktioner mot leverantörer som gjort allvarliga avtalsbrott eller som brutit mot regler som måste efterlevas.

Läs mer →

Kommers SSO

SingleSignOn höjer säkerheten, förbättrar användarupplevelsen och förenklar administrationen av användarkontona.

Läs mer →

Kommers Uppdrag

Ersätt pappersformulär och ostrukturerad e-post med ett lättanvänt webb­formulär där personer i organisationen kan meddela sina behov som sedan kan delegeras.

Läs mer →

Kommers Upphandling

Avancerade men lättanvända upphandlingsfunktioner. Möjlighet för medarbetare i organisationen att direktupphandla själva.

Läs mer →

Kommers Utbildning

Läs om våra standardkurser för nya användare, avancerade användare och administratörer. Kundanpassade kurser erbjuds också.

Läs mer →

Kommers utökad support

Antirio System AB erbjuder tekniska tjänster och managementkonsulttjänster vid införandet av Kommers, i egen regi eller via samarbetspartners.

Läs mer →

Kommers Webbshop

En mycket lätt­använt intern beställnings­webbshop där medarbetarna beställer upphandlade artiklar utan behov av utbildning.

Läs mer →

Konsulttjänster

Antirio System AB erbjuder tekniska tjänster och managementkonsulttjänster vid införandet av Kommers, i egen regi eller via samarbetspartners.

Läs mer →

keyboard_arrow_up